lauantai 22. kesäkuuta 2013

Juhannuksen taikaa

IMG_5218
IMG_5209
IMG_5212
IMG_5210
IMG_5223
IMG_5232
IMG_5250
IMG_5296
IMG_5249
IMG_5270
IMG_5266
IMG_5261
IMG_5274
IMG_5289
IMG_5300
IMG_5310
IMG_5314
IMG_5315
IMG_5321
IMG_5325
IMG_5329
Niinkuin huomaatte likasin mun housut.. Mutta ette ikinä arvaa.. Hyttysmyrkyllä. Jos jonkun mielestä etelässä on paljon hyttysiä ja ei ole käynyt pohjosessa kesällä.. NIIN OI kuulkaas, etelän hyttysmäärä ei oo mitään pohjoseen verrattuna. Kun astuu ulos autosta, nii tuntuu ku olis astunu sotamantereelle. haha! muutaman päivän sisällä mä oon saanu lähemmäs 20 hyttysenpuremaa..

Meillä on ollut tosi hauskaa Ylläksellä. Tämä on mun ensimmäinen kerta kun olen Ylläksellä kesällä, paikka näyttää ihan erilaiselta ja oudolta ilman lunta. Mun mielestä ihan mahtavaa oli nähdä ensimmäistä kertaa mun elämässä yötön yö, eli aurinko ei kerkeä laskea ollenkaan. Oltiin keskustassa vielä kahden aikaan yöllä ja noi viimeiset kuvat on otettu silloin! Juhannus oli mahtava ja rauhallinen, rento ja terveellinen! Hyvää juhannusta :)

with love
Juuli 


8 kommenttia:

  1. Can you please write in English? I'd love to read what you write, unfortunately the compiler translates nonsense: ( pleas <33 I love your blog!

    VastaaPoista
  2. Toi yks poika näyttää ihan siltä et vois olla Enjan veli!! :-D Mut sun juhannus näyttää tosi kivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ei vitsi mietin tost pojasta ihan samaa!!

      Poista
  3. Oi mä rakastan lapissa asumisessa sitä, ettei kesällä tuu koskaan pimeetä :) Nytku tulee kesän lopussa muutto etelään ni yks asia on varmasti valosat kesäyöt, mitä jää kaipaamaan.

    VastaaPoista
  4. haha oot päässy aika vähällä jos muutamassa päivässä saanu 20 puremaa :D

    VastaaPoista
  5. hei tiiätkö mistä toi ruokapöytä on tai pystyisitkö selvittämään tai jotai koska haha meijän äiti on ettiny ton näköstä pöytää meille tosi kauan XD

    VastaaPoista
  6. HI! How do you edit your photos and if it's Photoshop, which layers/filters do you use to get so gorgeous photos (especially the first and second)? :)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.